torstai 5. maaliskuuta 2015

Talviliikuntapäivä

Tänään olimme Oulukylässä luistelemassa. me oppi miten luistella ja me luistelimme koko ajan, meillä oli 10 minuttia tauko, sitten kävimme takaisin luistelemassa. meillä oli todella kylmä ja minulla ei ollut hanskoita ja ei minulla oli villasikat. sitten kun luisteliminen luppui me mentiin bussi asemalle ja mentiin bussille, bussillä kesti noin viisitoista minuttia, ja me kävimme syämässä. siellä ruoka oli lihakeittö. söin lihakeittö leippä apelsiinia ja join matoa. sitten kävimme takaisin luokassa.

Kennedy


Minä ja Kristina saapui kouluun 09:23, me riisui takkinsa ja käveli luokkahuoneeseen, jossa me katselimme video soutaa ja näytti meille, kuinka oikein tekniikka soutaa. Menimme saliin, jossa aloimme yrittää soutaa, myöhemmin me kilpaili samalla, jotka nopeasti soutaa 500 metriä. Niistä tytöt, saan parhaat tulokset. Kun muut tekivät vapaa-ajallaan, pelasin koripalloa, lentopalloa, olivat kuntosalilla, olen istuin side-ja purjelanka. Sitten meidät kutsuttiin jälleen, ja me kilpaili. Valitsimme joukkue 5 henkilöä. Nopeus jokaisen rivin 100 metriä. Olen väsynyt, ja sitten minulla on päänsärky, nuha ja kurkkukipu. Sitten se oli ohi ja menimme ruokasalissa. Tykkäsin siitä :)

Anastasija


Tapasimme klo 09:20 ja menimme luokkaan. Luokassa me katsoimme video. Sitten me menimme kuntosaliin. Jotkut alkoivat pelata koripalloa, mutta minä, Anastasija ja Anna alkoivat soutaa. Sitten opettaja sanoi, että me olimme yrittuset keskenään. Minä olin vastustin Anastasijan. Me soudamme 500 metriä ja minä olen 2:20 minuuttia, mutta Anastasija 2:02. Sitten me menimme pelata koripallo. Minä olen hyvin väsynyt. Oli tosi iloisesti.

Kristina


Talviliikunta päivällä minä olin oulunkylässä. Siellä oli meidän musikiin opetaja Ille. Me luistelesimme ja pelasimme jääkiekoa. Minä olin siellä Gabijan, Andreksen, Kasparin, Danilin, Kennedyn ja Shakanin kanssa. Minä ja Gabija olimme  10 minuttia myöhässä koska Gabija nukkui liian kauan. Danil ei luistelenut koskan hänen käsi oli kipeä. Siellä oli tosi hauskaa. Me olimme koulussa klo 11.20. Me luistelesimme ehkä kaksi tunttia. Me kaikki oleme nyt vähän väsynyt.

Mikko


Luokka alkoi 09:20. Me istuimme luokkahuoneessa äidinkieli. Katsoimme videon. Sitten me menimme kuntosaliin . Tuo oli kaksi simulaattori. Minä soudin ole nopea. Sitten oli kipeä jalkansa ja kätensä. Meillä oli  soutukilpailuja. Oli neljä joukkuetta. Sitten me pelatimme    koripalloa ja lentopalloa. Pidin siitä :)

Anna

Keskiviikona ma kävin taitoliikuntakeskuksessa. Herääsin klo 7:00 ja klo 7:53 menin junalle. Kaupungissa tapaasin kaverin. Menimme yhdessä taitoliikuntakeskukseen.  Me saapuimme liian aikaisen. Odotimme ulkona kun oli oikein aika mennä sisään. Sisällä oli tosi hauskaa. Hyppäsimme trampoliinilla, juoksimme ja kiipesimme paljon. Kello 10 menimme sieltä pois. Kun saavuimme kouluun katsoimme elokuva.

Mairo

Tänään me olimme taitoliikuntakeskuksessa. Me menimme tässä junalla ja sitten raitiovaunulla nr 6. Juna oli tulossa klo 7.45 muta oli myöhässä ja tuli 7:55. Sitten kun juna tuli menimme rautatieasemalle ja sitten taitoliikuntakeskukseen. Kello 8 30 me olimme siellä ja odotimme kun me voimme mennä sisälle. Kun olimme siellä me annoimme 1.50€ ja menimme pukukoppiin. Lopussa me olimme kohdalla ja menimme trampolinille. Siellä oli nii kiva koska oli tosi hyvä. Siellä oli paljo mitä. Vois hyppää voi tehdä lautasen. Vielä oli pehmeä patja ja kun pudota ei ole sattunut. Loppusa me menimme pois. Kello oli 10 00 ja me menimme kouluun.

Mark 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti