tiistai 3. helmikuuta 2015

Seksuaalikasvatusta Poikien talolla

Me menimme poikien taloon Pasilasta. Me olime myöhässä 20 min siksi me menimme väärin puolella. Kui me tulimme siihen me otsimme takkid pois.
Mies näytas kaikille mitä poikien talossa on. Siel oli ruoka huone , vessa ja palamisen huone. Me kaiki menimme   sohvan. Sitten me sanoimme kuka me olemme ja sitten mies alkoi puhua huonetta ja sitten puhus muusta.
Useimman puhus Shakan ja kaiki kuuntelesid.  Mies ottis  kysymykset mitä me kirjoitamme . Me vaatasimme ja hän autas.  Vielä hän näytas mitten voit käyttää kondoomi. Sitten kaiki loppus ja  me menimme koulun.

Mark


Viime viikolla kun minä heräsin sitten mä menin käymään suihkussa koska oli pakko sitten mä menin syömään. sit kun tulin kouluun niin sitten mä opiskelin vahaks aikaa. siten mä näin taululla että me mennä poikien taloon. Sit minä olin tosi iloinen. Koska en oo ikinä käyny mä toivosin ett mennä keraan sinne. Ja silloin kun me menitin sinne nii siel oli vaha tylsää. Koska se näyti vamkilalta mutta me tutustutti noita vanhoita mieheta. Siten kun me mentin huoneseen. Niin siten me puhutti vahan asioista. Siten must tuntui että se on hyvä paikka jos tullaa joskus käymään. ja siten kuin me puhutti ni me puhutti seksioista, ja suhdesta, kaverista, ja myös luottamusta, elii niiku miten voit luotta ihmisii. ja sit me puhutti silloin ku me puhutti nii se oli hauskaa ja kaiken mä toivosin että mennä uudestaan niitenkaa ja pidään hauskaa kavereitenkaa.

Shakan


Viime keskiviikona meidän opettaja sanoi meille että tiistaina me menemme poikinentaloon. Me kaikki kirjoitasimme 2 kysymystä ja laitimme ne kirjakuoreen. Tiistaina mä heräsin klo 7.30, koska meidän piti olla Pasilan asemalla klo 8.30. Mä söin, join, kävin suihkussa ja sitte menin junalle. Kennedy oli 10 minuttia myöhässä, kun kennedy tuli sitten me menimme ulos ja etsisimme raidkka. Meillä piti olla poikinentalossa klo 8.45, mutta me saapuimme sinne klo 9.05. Me olimme 20 minuttia myöhässä. Poikinentalossa me puhuimme yhden miehen kanssa. Me pääsimme sieltä klo 11. Sitten me menimme takaisin kouluun. Mä en halua mennä takaisin sinne koska siellä oli todella tylsä.

Mikko


viime tiistaina 20.1.2015 heräsin aamulla klo 7:45 koska minulla oli pakko herätä siinä aikaa että voin auttaa minun sisärukset miten mennä metro asemalle ja juna asemalle. sitten sen jälkeen kävin metrolla minä olin metrolla 14 minuttia, kun meni pois metrosta minä olin väsynyt :D otin leppävaaran juna se kesti vain 3 minuttia sitten tappaisin Mikko Shakan ja Mark pasilassa mutta olin vähän myöhässä. sitten otimme ratikka numero 7B. kun ratikka saappui menimme pois ratikasta sitten kävelimme poikien talo asti. siellä oppimme erilaisia juttuja siellä me puhuimme seksista seksualista homo seksiualista seurustelesta. ja me kaikki oppimme paljon, siellä oli todella hauskaa toivon että me menemme vielä uudesta koska haluan oppi liisä. ehkä se voi auttaa minua, minun elämästä

Kennedy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti