torstai 18. joulukuuta 2014

Design-museon työpaja 5

Keskiviikona menimme musiikitaloon. Heräsin kello yksitoista. Kello 11:33 menin junalla Rautantietoriin. Tapaasin Marki junalla. Menimme mcdonaldsiin. Kello 12 tapaasimme luoka luokkatoverit. Alejandro oli 15 minuti myöhässä. Hän ajatteli, että meidän piti tavata kello puoli yksi. Menimme isoon taloon. Olimme stuudiossa ja tekimme erilaisia ääniä. Se oli viimainen päivä kun näkimme Alejandro. Oli tosi hauskaa.

Mairo

Eilen 17.12.2014 kävimme musiikkitalossa. Kun me olimme siellä Alejandro näyti meillä vähän studio. Me tekimme itse vähän musiikia. Alejandro halui recordi meidän ääni uudestaan. Minä laulin Hip-hopia vähän. Anna soitti pianoa ja oboetta. Shakan ja Kennedy myös mutta Shakan soitti Bomgo-rummeja ja Kennedy soitti kitaraa. Kun me kävimme soittimassa kakki muut odottit studiossa. Alejandro myös oti meistä kuva kun me soitimme tai laulimme. Oli todella hauskaa ja mukava päivää.

Ándres


Me menimme klo 11.30 rautatieasmassa.  Sitten me jälleen odotimme Alejandro siksi hän oli myöhässä 18 min. Sitten me menimme muusikitalon. Tämä huone oli tosi iso ja siellä oli hampa lääkäri haju. Sitten Alejandro näytas meillä kaiki huone .Sitten me menimme ühden huoneessa. Alejandro sanos että siellä ei ole ääni. Sitten me kaikki istuimme tuolilla ja pelasimme kitara ja paljon muuta. Sitten me menimme toisessa huoneessa. Siellä me voisimme tehta musiikkia ja kuundelta. Me olimme kaiki kuuntelenud sitten me kaiki menimme kotiin. Tämä päiva oli tosi hauskaa.

Mark

Keskiviikona me tapasimme rautatietorilla klo 12. Se oli meidän viimeinen kertaa, kun me tapasimme Alejandro. Me menimme Helsingin musiikkitaloon. Helsingin musiikkitalo on todella iso talo. Alejandro on töissä siellä. Me menimme studioon. Anna soitti piano, Kennedy soitti sähkökitara ja Shakan soitti rumpuja. Kun he soittivat sitten me tallennesimme äänit. Kun me lähtimme sitten Alejandro antoi meille karkkeja. Oli todella hauska päivä.

Mikko


Keskkiviiko mä olin nukkumassa mä heräsin aikasemmin luulin ett minun pitä mennä kouluun normaalisti niiku ennen. Mutta ku minä katoin mun kaveri sanoi mulle että meijän pitä mennä rautatientorille. Koska se oli vika päivä. Ku me menimme sit me nähtii opetaja ja mun luokalaiset sit menimme yhdessä. Ku me menimme sinne talo musiikkiin. Mutta se oli tosi iso. Minä ajattelin että silloin ku minulla on harjoitelly työ voin mennä sinne jos saan siellä töitä. Koska se oli todella iso ja oli hieno paikka. Ja en oo ikinä nähnyt tollanen paikka. Silloin ku me menimme sinne sisälle. Sitte me lauloimme ja soitimme.

Shakan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti