torstai 18. joulukuuta 2014

Design-museon työpaja 3

Ma menin jälleen  rautatie asemassa A junalla kello 11.30. Sitten me  menimme kaikki Design museoon. Odotimme kun Alejandro tulee. Hän tuli klo 12.30 ja me menimme luokan. Me kaikki istuimme luokassa ja Alejandro sano meillä  tänne te katsotte kuvasi ja valiimme kuva ja ääni. Sitten hän antoi meillä stetoskkope ja me kuuntelesimme ääni. Me kävelimme luokassa ja kuuntelesime kaiki ja see oli kontakt mikrofon. Hän te ääni kun sa kosket mitä. Sitten me menimme kotiin. See oli tosi hauskaa.

Mark

Minä heräsin kello 10. Olin paikalla Design-museossa klo 12.30. Minä tulin Mikkon kanssa. aloitimme päivää niin että kuuntelimme stetoskoopin kanssa kaikki tavarat, seinät ja muut outo asiaa. me tekimme tehtäviä ja puhuimme luokkan kanssa sitten Alejandro recordi meidän ääniä ja mitä me puhuimme. Me emme tiedänyt että hän recordi. Sitten kun Alejandro sanoi meillä että hän recordi, me kaikki olimme niinkun What the hell. Mutta kun me kuuntelimme toita recordi, se oli hauskaa. Minä naurin kun kuuntelesin tästä että Mikko soi yksi hauska asia. En sano toita tästä koska siellä on vähän huono kieli, ehkä kiroilua.

Andres

Torstaina mä heräsin aamulla kelo 9.30.Siten minä kävin syömässä.Sitten sen jälkeen suihkuun.Siten mä pukeuduin.Ja mä kävelin bussipysäkille.Siten minä otin bussi 550 menin huopalahtin junaasemalle.Siten otin juna ja menin rautatientorille kaverin kanssa.´mutta minä olin siellä kelo 11.45 siten mä näin mun luokalaiset siten me menimme yhdessä design-museoon.Sit sen jälkeen me vähän äänitettimme ja tehtii vahan töitä.Minun luokalaisten kanssa.Ja meillä oli todella hauskaa.

Shakan


Tiistaina menine designmuseoon. Ensin tapaasimme Rautatientorilla. Sitten kävimme designmuseoon.Tekimme äänia tuolille. Se tuoli oli erilinen. Sen istuimen selkänojan olit huulet. Siellä oli viellä paljon erilaisia astiat. Kello puoli neljä kurssi loppu. Kävelimme Rautantietorille ja menimme junalla kotiin. Oli tosi hauskaa!

Mairo

Kolmas työpaja oli torstaina. Torstaina mä heräsin klo 11. Sitten kävin suihkussa. Sitten laitoin vaatteet päälle ja menin junalle. Me tapasimme klo 12 rautatietorilla. Me olimme Design-museossa klo 12.15 ja sitten me odotasimme Alejandrot. Kun Alejandro tuli siten me teimme vähän ääniä. Me tallennesimme meidän ääniä. Me pääsimme kotiin klo 15.30. Oli todella tylsä päivä.

Mikko


Tiistai me taas meni museoon. Tänään kuunteli meidän sydämen lyönnit ja kaiken, joka meitä ympäröi.
Kuunteli toisiaan. Sitten saimme paperin ja kyniä. Meidän piti kirjoittaa kirjain ja antaa paperi muut. Sai paljon kirjeitä paperille. Sitten luemme mita me kirjoitimme. Мe luemme alla musiikki. Alejandro nauhoitettiin sanelukonelle. Sitten me kuuntelimme. Myöhemmin menimme kotiin.

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti