torstai 18. joulukuuta 2014

Design-museon 4. työpaja

Torstaina 11.12.2014 minä ja luokka kaverit kävimme Musiikkitalossa. Minä ja Mikko tulimme tuohon paikan klo 12.30 kun kaikki muut tulit opetajan kanssa vai itse. Minä, Mikko, Mairo, Mark, Shakan, Kennedy, Anastasija, Kristina ja Anna on minun luokassa ja meidän opettaja Paula. Tässä oli todella hauskaa kun me soitimme radion ja äänityslaiteitä. Minulla oli radio mutta en muista mitä olit kaikilla muula. Kun me soittimme kaikkia tavaroita sitten minulla meni pää kipeä koska see ei ollut mukava ääniä. Ajelandro teki monta kuvia kun me soitimme kaikkia radioa ja äänityslaitea. Meidän luokan blogissa on kirjoitattu paljon Musiikkitalosta. Me menemme viellä viimenen kerta 17.12.2014 Luokkan kanssa Misiikkitalon studioon. Siellä voi olla hauskaa.

Andres

Minä heräsin aamulla. Ja olin vahan kipea.Mutta minä nousin ja menin junasemalle kaverin kanssa. Me menimme ennen desingmuseoo koska halusimme pitää hauskaa vahan aikaa ja meil oli hauskaa. Mutta ku minun kaveri katoi mua nii hän luuli ett me ollaan myöhässä. Mutta ku menimme sinne niin me oltiin ajois me oltin siell 10 minuttia ennen ku meijän luokalaiset. Siten me nähtimme meijän opetaja sit me kysyimme saammeko mennä Ratikalla. Siten meijän opetaja anntoi meille lupaa ett mennän ratikalla. Ja muute meijän opetajaki tuli meidän kanssa. Sit ku me menimme sinne me puhutti ja huusimme ja tehtii vahan kaiken.

Shakan


Torstailla minä menin A junalla. Klo 12.00 me olimme rautatie asemassa ja sitten menimme. Tämä oli viimeinen kerta kui me menimme design museoon. Me olimme siellä ja me menimme luokan. Sitten Alejandro näytas meillä radiot ja soittimet. He sanos ,että me ennetame ääni. Mina otsin diktofoni ja ennetasin ääni mitä tuli radiosta. Me kaikki kuuntelesime mitä me teimme. Sitten me menimme  välitunnilla ja söimme. Kun me menimme takana luokassa Alejandro näytas meillä mitä mitä me olemme tukenut. Hän sanos että me oleme tehnyt hyvä työ . Sitten menimme kotiin. Olo hauskaa päiva).

Mark

Toristaina me menimee Design-museoon. Minä ja Andres tapasimme rautatietorilla klo 12.10. Toiset tapasivat klo 12. Minä ja Andres menimme radikkalla Design-museoon. Alejandro oli Desgin-museossa klo 12.30. Me tallenesimme ääniä. Me teimme ääniä radiolla ja soittimella. Meillä oli tauko klo 14-14.15. Me pääsimme kotiin klo 15.30. Oli todella hauskaa päivä.

Mikko


Torstaina menimme designmuseoon. Ensin menimme junalla Rautatientoriin. Sitten kävimme designmuseoon. Alejandro naytäs meille erilaisia radiota. Me tekimme radioääntä. Se oli viimainen päiva designmuseossa. Siellä oli vielä 2 tyttöä. Kello puoli neljä kävelimme Rautantietorille. Sitten menimme junalla kotiin. Oli hauska!

Mairo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti